سوالات متداول
اگر سوالی دارید که جواب آن را پیدا نکردید این برگه را مشاهده کنید.
چرا باید از ما خرید کنید؟
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگیهایی که فروشگاه اینترنتی الکترون سالهاست بر روی آنها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.
ارسال کالا
تقریبا میتوان گفت محصولی وجود ندارد که الکترون برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نکرده باشد. شما میتوانید در تمامی روزهای هفته و تمامی شبانه روز یا در روزهای خاصی مثل حراج شگفت انگیز الکترون که محصولات دارای تخفیف عالی میشوند، سفارش خود را به سادگی ثبت کرده و در روز و محدوده زمانی مناسب خود، درب منزل تحویل بگیرید.
بازگشت کالا
هزینه ارسال برای سفارشات معمولاً با توجه به وزن، مقصد و روش ارسال متغیر است. جهت اطلاعات دقیقتر، لطفاً با بخش پشتیبانی یا صفحه هزینه ارسال فروشگاه تماس بگیرید.
کد رهگیری مرسوله ممکن است در ایمیل تأیید سفارش یا در حساب کاربری شما در سایت فروشگاه آورده شده باشد.
امکان تغییر یا لغو سفارش شما معمولاً بستگی به وضعیت فعلی سفارش دارد. لطفاً سریعاً با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا درخواست خود را ارائه دهید.
ارسال کالا
تحویل سفارش معمولاً به وابستگی از روش ارسال و مکان مقصد، زمان متغیری دارد. برای اطلاعات دقیقتر، لطفاً با بخش پشتیبانی یا صفحه اطلاعات تحویل فروشگاه تماس بگیرید.
بعد از ثبت سفارش، اطلاعات مربوط به آن در سیستم ثبت میشود و فرآیند بررسی و آمادهسازی آغاز میشود.
بله، بعد از ثبت سفارش، یک فاکتور به شما ارسال میشود.
گارانتی و خدمات
بله، بعد از ثبت سفارش، یک فاکتور به شما ارسال میشود.
بله، اطلاعات درباره بازگشت کالاها و شرایط آن در بخش پشتیبانی یا صفحه بازگشت فروشگاه مشخص شدهاند.
بله، جزئیات بیشتر در مورد بیمه خرید ممکن است در بخش پشتیبانی یا شرایط فروشگاه مشخص شده باشد.
هزینه ارسال برای سفارشات معمولاً با توجه به وزن، مقصد و روش ارسال متغیر است. جهت اطلاعات دقیقتر، لطفاً با بخش پشتیبانی یا صفحه هزینه ارسال فروشگاه تماس بگیرید.
روش های پرداخت
تحویل سفارش معمولاً به وابستگی از روش ارسال و مکان مقصد، زمان متغیری دارد. برای اطلاعات دقیقتر، لطفاً با بخش پشتیبانی یا صفحه اطلاعات تحویل فروشگاه تماس بگیرید.
بله، اطلاعات درباره بازگشت کالاها و شرایط آن در بخش پشتیبانی یا صفحه بازگشت فروشگاه مشخص شدهاند.
امکان تغییر یا لغو سفارش شما معمولاً بستگی به وضعیت فعلی سفارش دارد. لطفاً سریعاً با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا درخواست خود را ارائه دهید.